Vroeg wakker op dag 3, vertrekdag Negombo. - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Vroeg wakker op dag 3, vertrekdag Negombo. - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Vroeg wakker op dag 3, vertrekdag Negombo.

22 November 2013 | Sri Lanka, Negombo

Nou ik zit weer op de poepdoos, of was het de spreekstoel. Iedergeval , net 4 uur geweest en ik ben er weer doorheen. Door de slaap dan toch zeker .Op de achtergrond hoor ik mijn maat verwoede pogingen doen om ieder boompje dat hij ziet om te zagen. Snurken is een vak hoor, en hij kan het. Maar met oordopjes ben je in je eigen wereldje .We gaan vandaag dan toch echt op pad richting Mennar, richting het noorden. Zo´n 200 kilometer waarvan de eerste 110 over een snelweg langs de kust . Dan de rest over offroad parkoers. Misschien nog een overstromings gebeid in. Wordt dat te link dan een omleiding en dus nog meer kilometers. We gaan ieder geval vroeg op pad. Eerst straks een engels ontbijtje , heeft de vrouw des huizes ons belooft. Minder peppertjes hopelijk voor wat medereizigers. Gisteren in het dorpsrestaurantje vroeg een man ,de serveerder, of het goed was , en ik zei dat het heerlijk was , alleen wat weinig peppers . Dat gezicht had je moeten zien . Hahaha....Ik moet even van de pot af want Arjan is ook wakker en moet nodig . Hij schrik van de tijd als hij ziet dat het pas net half 5 is . Maar we lagen er ook al om half 10 op , dus de uurtje hebben we al gehad. De haan hebben we ook wakker gemaakt denk ik want die begint ook al zijn best te doen . Als hij te veel kraait dan maken we sate van hem. Gewoon als ontbijt , moet toch kunnen. Wel met wat Chilivlokken , we moeten wel in stijl blijven.

He luitjes , Goede Morgen vanuit een fucking hot Sri Lanka.....