Terug naar huis met tas vol vuile was.... - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Terug naar huis met tas vol vuile was.... - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Terug naar huis met tas vol vuile was....

Blijf op de hoogte en volg Gerard

07 December 2013 | Nederland, Geertruidenberg

Rond half 9 gaan de ogen open, de dag is al lang begonnen. Ontbijten doen we ergens gezamenlijk aan het strand, daarna ben je vrij te doen wat je wilt. Reactie van Travel2Explore , Edwin, is binnen. Hij gaat het onderzoeken en vind het jammer dat we zoveel ellende meegemaakt hebben met de motoren. We zijn niet te neergeslagen om van deze dag nog wat te maken. Shoppen naar T-shirtjes van SuperDry, en wat andere dingen , zoals een flesje Arrack voor de borrel. AGA , Arjan , Gerard en BB Arjan vertrekken eerder dan de rest , dit omdat de tuktukrijder ons allemaal weg wil brengen. Zo lopen we al voor 12 door het centrum van Negombo , winkel in en uit. Alles is te klein voor mij. Tot we een obscuur tentje binnen gelokt worden. Een erg mooi shirtje gaat van de ene hand naar de ander en dat voor 1000 rupees , zeker 6,50 euro voor een SuperDry shirt. Geloof je het???? Dan willen we het volgende winkelgebouw in maar worden tegengehouden. Het vrijdag gebed gaat beginnen en alles gaat dicht voor een uurtje. Wij beslissen dat we terug gaan , tuktuk vol gas en voordat je het weet liggen we weer te bed. Middag dutje . Genieten jongen , van die laatste dag hier in de hitte. Dan wil BB-Arjan nog even wat gaan lopen . Of gaan we nog even naar de stad, we hebben nog zeker 2,5 uur voordat we uit eten gaan . Hand de lucht in en gelijk staat er weer een tuktuk voor je neus . Zo staan we weer in een overdrukke stad waar ieder al voor de kerst inkopen aan het doen is volgens ons. Ook wij kopen een kerstmuts en we worden vreemd aangekeken met die puntmuts. Net op tijd komen we terug bij het hotel . We willen nog een keer bij de locals gaan eten, maar dat lukt niet echt met 9 personen. Uiteindelijk komen we bij een tentje waar een erg druk doende Kojak ons serveert , het eten is echt heerlijk maar die zenuwkous rond de tafel , daar wordt je niet echt vrolijk van . Bij het afrekenen zeg ik nog dat we hem bedanken voor de super snelle service , maar hij begrijpt ons niet. Ik wou dat ik nog een lolly voor hem had , dan was het echt Kojak . Snel terug naar het hotel voor de laatste dingen die de tas in moeten. Daarbij trek ik nog even mijn tas kapot, ik krijg ook alles kapot deze vakantie , en om 23;30 vertrekken we met een busje richting vliegveld. Daar laat ik mijn tas nog even sealen zodat er niet uit kan vallen , en geniet nog van een pedicure behandeling . Ohhh , wat is dat toch lekker na 2,5 week met je poten in die zweet laarzen gezeten te hebben. Ze zijn weer als nieuw als ik uit de cabine kom. Van Negombo naar Dubai in een 777 en daarna in de luxe van een A380 naar Amsterdam. Na wat enge films vol bloed en moordpartijen en 4 flesjes lekkere rode wijn landen we op Schiphol. Het zit erop , afscheid van de groep, ik zal jullie missen eikels, in de positieve zin natuurlijk. We gaan weer sparen voor de volgende trip. Hopelijk kom ik jullie nog eens tegen op een van mijn volgen reizen. Ik dank jullie allen die mijn reis tot deze enerverende trip hebben gemaakt . Ik heb genoten ondanks de shitty bikes , en kan er weer even tegen. Bedankt Boys en Girl, tot ziens...

Guus brengt mij met een tussenpauze via de pomp, vette hap , naar huis . Ik ben weer thuis en druk doende met de foto's . Er zullen nog een paar duizend foto's binnen komen van mijn medereizigers, dus ik ben nog wel even bezig. Nagenieten noemt men dit....

Zal ik een curry maken om het af te leren.........

  • 11 December 2013 - 23:46

    Sjan:

    Mooi verslag weer Gerard.
    Jammer dat jullie van die bagger fietsen hadden, maar ook heeft het wel weer wat....echt afzien noemen ze dat ;)

    Spaar jij maar lekker, dan heb ik weer leesvoer van je avonturen op je volgende reis ;)
    Greetz Sjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Actief sinds 25 Dec. 2010
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 88783

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 19 Januari 2014

INDO CHINA MOTOR CHALLENGE 2014

15 September 2013 - 15 September 2013

De Sri Lanka Curry Trip

17 Juni 2013 - 22 Juni 2013

Zweden , The 2013 Moose Trip

12 November 2012 - 12 December 2012

Cambodja Off-road Trip

26 Oktober 2011 - 11 November 2011

Noord Thailand rondreis

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Nieuw Zeeland Motor tourrit 2011

Landen bezocht: