Good Morning Sri Lanka - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Good Morning Sri Lanka - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Good Morning Sri Lanka

Blijf op de hoogte en volg Gerard

22 November 2013 | Sri Lanka, Negombo

Goedemorgen luitjes, heerlijk geslapen en mijn eerste douche alweer gehad. Eerst gisteren nog even bij Sha wezen eten en ik heb de eerste heerlijke maaltijd weer gehad. Garnalen in een kruidensaus met Chicken Rice. Als voorgerecht wat stukjes Kipling, ja geen Kibberling maar echt kip met een jasje. Lekkere Chutny er bij . Tijdens de thee na, wat overleg aangaande de reis.
We gaan vandaag, vrijdag toch echt rijden , wel op andere motoren begrijp ik en een ritje hier in de buurt. De gids is goed bekend hier rond Negombo dus dat komt wel goed. Zaterdag gaan we dan echt rijden richting Jaffna via Mennar. We gaan dadelijk eerst weer eens ontbijten, kijken hoe dat hier gaat. Jullie slapen nu nog even .Als je dit leest heb ik mijn eitje waarschijnlijk al op .Afijn Goedemorgen vanuit nu al erg warm Negombo.

• 22 November 2013 - 11:27

Gerard En Fien:

Hallloooooo Gerard,

Weer geweldig om jouw reisverslagen te lezen!!!! we wensen je Heeel Veel Plezier!!! Geniet ervan!! xxx