Gereed voor het avondeten. - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Gereed voor het avondeten. - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Gereed voor het avondeten.

Blijf op de hoogte en volg Gerard

21 November 2013 | Sri Lanka, Negombo

We waren vroeg terug van het rondje Negombo , beetje rond hangen en de douche nam ook niet veel tijd in beslag. Het is erg behelpen in een douchehokje dat niet op slot kan, de douchekop moet je vast houden en alleen heet water.Dat hou je ook niet lang vol. Nu zitten we te wachten op 6 uur , dan gaan we ergens in een restaurantje wat eten. Het is de zelfde eigenaar als van de tent waar we slapen, Hij is tevens de verhuurder van de motoren. Klein wereldje hier , he . Robert , onze reisleider heeft een foutje ontdekt, nou zeg maar ,eigenlijk wij zelf. Morgen zou volgens Travel2Explore een rustdag zijn ,waar we dus geen gebruik van de motoren maken en in het zelfde hotelletje zouden blijven. Volgens ons klopt het niet. Nu heeft Travel2Explore al de hotels een dag te laat staan. Hopelijk gaan we hier nog wat aan doen want ik wil dat ding weleens aantrappen en gas geven , en ploeteren door dit toch wel mooi land . Ik heb er nog te weinig van gezien Eerst eten Gerard en een nachtje slapen . De Airco doet het goed, dus de nacht gaat wel lukken.

Toedeloe....

• 21 November 2013 - 16:52