On The Beach,op je Jetski - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu On The Beach,op je Jetski - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

On The Beach,op je Jetski

Blijf op de hoogte en volg Gerard

04 December 2012 | Cambodja, Preah Seihanouk

Ondanks laat naar bed toch vroeg wakker. Kwart na 9 klopt er iemand op de deur . Sinterklaas , misschien. Nee het is Arjan, we gaan naar het strand om te relaxen. Ik kom straks wel , ik weet waar je ligt . Ik hou het niet lang uit en om 10 uur stap ik gedoucht het strand op . De 2 heren uit Harshuppel liggen bedolven onder de vrouwen . Massage, Pedicure, ontharen , man dit wordt een Complete Makeover. Jos probeert er nog onderuit te komen maar moet zich gewonnen geven. Als ik ga liggen proberen ze ook mij zo ver te krijgen . Nee eerst ontbijt en dan wat slaap in halen . Nou het is alsof men hier oost-indisch doof is . Je moet ze net als vliegen van je afslaan. Ik hoor mijn buren de meest pijnlijke dingen ondergaan en lach in mijn vuistje . Ja , heren wie mooi wil zijn moet pijn lijden . Niet dan Dames.Dit is te mooi om mee te maken . Ik hou stand en stuur al de dames weg. Later misschien. Een Engels ontbijt wordt geserveerd en daar bekom ik van. Na een uurtje laat ik mij toch overhalen door een mooie jonge meid , zij mag mijn voeten en nagels doen . Verder dan dat wordt het niet, ze proberen wel maar nee. Er komen meer heren van ons clubje het strand op en die worden aangewezen als nieuwe vangst. Mark wordt zo ook van top tot teen gerestylled .Jan en Jos doen ook mee. Na nog wat fris drankjes gaan we de Jetski eens uitproberen . Voor Mark en mij de eerste keer , voor Arjan geen nieuwtje.Voor 30 Dollar een half uurtje uit je bol. Ik wist niet dat dit zo FUN was. Het is net of je op de motor zit maar dan op water dat toch wat veiliger is. ik zoek de golven op en zo komt het hele ding los van de water . Kicken , en kicken Again....Het half uurtje vliegt voorbij.

Terug naar de ligbanken en weer uitrusten . Mijn onderbenen verbranden stilletjes . Een Tuna Salade en wat Kipbroodjes vullen onze magen en een biertje gaat ook weer. Nog even en dan mogen we van het strand af . We moeten nog wat kadootjes kopen voor een spelletje voor Sinterklaas . De zotste dingen worden gekocht. Nog gauw een Fruit-Jus en dan een douche ,lange broek weer aan en snel dit in het internetcafe op de site plaatsen . Anders missen jullie weer een dag .

Het is hier fucking hot en ik hoor dat jullie sneeuw hebben . Wat voelt dat goed.

Geniet er maar van en ruim het even op voordat wij thuis komen , oke ??????!!!!!!!!!!!!!!