EINDVERSLAG CAMBODJA - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu EINDVERSLAG CAMBODJA - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

EINDVERSLAG CAMBODJA

Blijf op de hoogte en volg Gerard

13 Mei 2013 | Nederland, Geertruidenberg

Hoi Volgers , na bijna een half jaar dan eindelijk een eindverslag aangaande mijn trip naar Cambodja. Het heeft zo lang geduurd omdat ik toch echt lang naweeën heb gehad van deze reis. Mijn darmstelsel lag flink overhoop. Ik heb de toiletpot geregeld gezien en aardig wat ziekenhuis bezoeken afgewerkt. Tot en met het Tropenziekenhuis in Rotterdam. Ik ben binnenste buiten gekeerd geweest, zo'n lekkere cameraslang in mijn stront gehad, wat ik niet aanbeveel overigens, pillen geslikt, bloed af laten nemen . Zelfs ontlasting heb ik met de post verstuurd. Maar het gaat nu veel beter . Bijna 9 kilo afgevallen en weer flink aan het sporten. Maar nu terug naar de reis.

Die was onvergetelijk. Wat ik daar allemaal meegemaakt, gedaan, gegeten, gedronken en aan gerotzooid heb. Afijn dat hebben jullie alle wel kunnen lezen. Ik wil bij deze al mijn medereizigers en Motortrails bedanken voor een onvergetelijke motorreis in een SCHITTEREND land met erg vriendelijk mensen met een verleden dat mij nu nog een brok in de keel geeft. Bij deze buig ik voor u alle.

In tegenstelling tot het darmvirus is het off-road virus niet genezen. Eerder is dit virus erger geworden. Eind dit jaar vertrek ik naar Sri Lanka voor een off-road trip met Arjen uit Harskamp en gisteren heb ik besloten dat ik in juni een week naar Zweden vertrek om daar achter de Elanden, Beren en Zweedse Blondines aan te gaan op de Motor. Met het vliegtuig naar Stockholm en dan nog 7 uur in de trein naar Bracke in midden Zweden.

Het leven is om te leven , en doe het nu. Niet later als je het niet meer kunt.

  • 01 Juni 2013 - 11:18

    Arjan Schimmel :

    Hoi Gerard,

    Cambodja was zeker een reis om nooit meer te vergeten.
    Ik hoop de de Sri Lanka reis zeker zo mooi gaat worden.
    Heel veel plezier in Zweden, hoor wel hoe het was.
    Goed om te horen dat het nu weer beter met je gaat.

    Groeten Arjan,






  • 24 Juni 2013 - 14:37

    M. Arts:

    Was weer leuk om te lezen. Jammer dat je er zo ziek van bent geworden. J, je moet er iets voor hebben.

    Veel plezier met je volgende reiz(en). Wij gaan dit jaar met de motor naar Sicilië. Kun je hier straks ook lezen.


    Doei Marjo Arts

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geertruidenberg

Cambodja Off-road Trip

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2013

EINDVERSLAG CAMBODJA

08 December 2012

Boeddha masker en de thuis reis...

07 December 2012

Niets bijzonders op de Titanic

06 December 2012

Van Resort naar Herriebak.

06 December 2012

SUPER visje aan de kust
Gerard

Actief sinds 25 Dec. 2010
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 88745

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 19 Januari 2014

INDO CHINA MOTOR CHALLENGE 2014

15 September 2013 - 15 September 2013

De Sri Lanka Curry Trip

17 Juni 2013 - 22 Juni 2013

Zweden , The 2013 Moose Trip

12 November 2012 - 12 December 2012

Cambodja Off-road Trip

26 Oktober 2011 - 11 November 2011

Noord Thailand rondreis

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Nieuw Zeeland Motor tourrit 2011

Landen bezocht: