Van Koh Kong , over asfalt , naar Sihanoukville… - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Van Koh Kong , over asfalt , naar Sihanoukville… - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Van Koh Kong , over asfalt , naar Sihanoukville…

Blijf op de hoogte en volg Gerard

03 December 2012 | Cambodja, Preah Seihanouk

Het harde bed heeft toch geen schade aangericht. De massage heeft wel zijn werk gedaan , ik voel me goed. Een `Pork Nodel Soup` zonder noedels als ontbijt . De motors gereed en gas met dat werkpaard. De wegen zijn redelijk met hier en daar een kuiltje,variërend van de grote van een tennisbal tot een middenklas auto. Dan zie ik Jos en Arjan zo´n 50 meter voor mij van de weg gedrukt worden . Komen gewoon 2 vrachtwagens naast elkaar je tegemoet. Geen plek meer voor anderen en dan ben jij de kleinste. "Size Does Matter" hier. Over de Harshuppels gesproken , ik heb net een vol 5 gangen menu aangeboden gekregen voor in de eettent daar te plaatsen , genaamd `De Vergulde Leeuw`, helemaal gratis. Bij Wilma of zoiets. Goeie jongens hoor die Harshuppels, beetje raar , maar ja.
Net voor de derde brug , zoals afgesproken wordt gerust. Blikje cola en dan kunnen we weer. Het laatste stuk komt Chris voorrijden en we doen nog een klein stukje offroad, heerlijk. Zo komen we aan bij de kust en daar zien en voelen we het zeewater. Een mooi wit strand maar geen mens te zien.
Snel naar het hotel en de lunch . We hebbeb kleine bungalows tot onze beschikking , met airco en een idioot die met een schaafmachine zich een weg baant door een balk. Kan dat niet wat minder.
We gaan , ja Jos wil ook dat deze teksten erop komen , naar een internet cafe.
Ik Hoop…………

Hiep hiep , het is gelukt. Jos de whizzkid heeft mij geholpen maar hij wou eerst censuur . He rot op ,niemand schrapt mij tekst . Ik lig nu aan het strand met een nieuwe Rayban voor een tientje. 30 graden met een ondergaande zon. Dit is vakantie en jullie zitten in de kou. Ik probeer niet aan jullie te denken…
Het avondeten gaan we aan het strand nuttigen ,een soort BBQ , zegt Chris. Borden met vis , kip en Beef worden aangesleept en een lekkere mix voor mij . Ik ga voor een `Long Island Ice Thee `, heeft maar verdomd weinig met ijsthee van doen maar smaakt niet minder. Chris gaat ons dan het nachtleven laten zien maar de eerste tent zegt me niet zo veel. Een hoop herrie en backpackers aan een ballonnetje lachgas . Ik dans maar wat , de DJ weet er ook geen gezellige tent van te maken. Aan het strand is een tent met de plaatselijke dames die wel wat aandacht kunnen gebruiken. De mannen met relaties thuis gaan gedwee een drankje nuttigen en de rest vermaakt zich met de dames. De verdere info laat ik hier maar in Shihanoukville, ik zal zeggen , het was zwaar maar FUN. Om 5;15 ging het licht uit en reed ze weg. Uhh , deed ik de ogen dicht.

Morgen lekker aan het strand , zonne, eten , drinken , rusten,voetjes laten doen en weet wat nog meer….. Heerlijk toch…..



  • 03 December 2012 - 13:03

    Sonja (vriendin Van Jos Van Kempen):

    Hallo Gerard, erg leuk om al jouw reisverslagen te lezen.
    Ik wens jullie nog een veilige reis en veel plezier bij de bbq vanavond.
    groeten aan Jan en Jos !

  • 03 December 2012 - 18:36

    Joost:

    nou wat denk je, net terug in het land en.... SNEEUW!!

    veel plezier die laatste week!

  • 03 December 2012 - 23:27

    Broertje Johan:

    Mijn fantasie reikt geregeld te kort! Een fotootje zou helpen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Preah Seihanouk

Cambodja Off-road Trip

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2013

EINDVERSLAG CAMBODJA

08 December 2012

Boeddha masker en de thuis reis...

07 December 2012

Niets bijzonders op de Titanic

06 December 2012

Van Resort naar Herriebak.

06 December 2012

SUPER visje aan de kust
Gerard

Actief sinds 25 Dec. 2010
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 88758

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 19 Januari 2014

INDO CHINA MOTOR CHALLENGE 2014

15 September 2013 - 15 September 2013

De Sri Lanka Curry Trip

17 Juni 2013 - 22 Juni 2013

Zweden , The 2013 Moose Trip

12 November 2012 - 12 December 2012

Cambodja Off-road Trip

26 Oktober 2011 - 11 November 2011

Noord Thailand rondreis

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Nieuw Zeeland Motor tourrit 2011

Landen bezocht: