De Avond in Rotorua . - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu De Avond in Rotorua . - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

De Avond in Rotorua .

Door: gerardNZrene

Blijf op de hoogte en volg Gerard

20 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Na het versturen van het berichtje gisteren zijn we de stad nog even in geweest voor het avond eten. s’Middags waren we al bij een eettentje geweest om 14:45,maar dat ging om 15:00 dicht .Dus daar mochten we niet meer in . Nu wel. Beetje raar ,ze sluiten overdag 2 uur ???? Afijn ,nu kunnen we wel binnen. Een funny restaurant met allemaal foto’s aan de muur van gerechten van wat je kunt bestellen. Zo’n beetje Chinees /Koreaanse . Rene besteld iets met varkens/pork en ik ga voor de kip .De serveerster was nog niet zo lang uit het ruim van een bootje , illegaal het land binnen gesmokkeld , leek ons. Erg onhandig en verstaan deed ze ons ook niet .Het eten dat op een vuurvaste schaal gebracht werd smaakte daartegen erg goed , alleen de 6 ondefinieerbare schaaltjes met rouwkost die erbij geleverd werden deden onze wenkbrauwen fronsen . Wat zat hier allemaal in? Ik heb ze geprobeerd , Rene bliefde er niets van. Van de 6 waren er maar 2 die ik vond “nou dat is te eten.” De rest was voor de Varkens/Pigs.
Al shoppend door het centrum komen we een avondmarkt/braderie tegen. Wat winkeltjes bekeken en een leuk shirtje gekocht. Bij de “Pig & Whistle “, een sportsbar , zat een bandje te spelen . Dan moeten we hier maar even een biertje gaan nemen . Bij weggaan vergeet ik mijn shirtje en moet dus dadelijk even gaan kijken of ze het nog hebben liggen. Anders jammer, stom van mij.
Vandaag richting Lake Taupo en het plaatsje Taupo.
See you ………………

P.S. Wat weinig reactie's meer,zijn we onder de indruk . Wij wel hoor.
P.S. Alleen Road-kill gezien . Possums en zo.Foto's maken Ian??

• 20 Januari 2011 - 19:40

Jaloerse Collega:

Hey Gerard ! Wat een verhalen en super mooie foto's. Dat jullie het naar je zin hebben is erg duidelijk hoor !
    En je hebt nog zo veel dagen voor de boeg. GENIET ... wij werken wel ;-) !
    Groetjes, Tinke

• 20 Januari 2011 - 19:54

Paul, Petra & Job:

Nou jullie vermaken je wel !!!

• 20 Januari 2011 - 20:30

Lee Busio:

Mooi verhaal,mooie foto's lijkt me prachtig dit mee te maken,hier alles zijn gangetje, zaterdag naar de mop, niewjaars party HDC Almkerk,hoop dat ik ga, ben stront verkouden op dit moment,voor jullie een goede voortzetting van de reis , grtz Lee

• 20 Januari 2011 - 21:02

Nog Een Jaloerse Clg:

Lijkt me helemaal nix zo'n reisje ;-) Geniet ervan. Leuk om zo het eea mee te krijgen.

Gr. Joost

• 21 Januari 2011 - 06:24

Sjan:

Lelijke loemperd...vergeetie zijn shirt hahaha.
    Nou mannen...blijf vooral schrijven...wij lezen mee.
    En zijn stiekum jaloers...tis hier namelijk weer koud..brrrrrrrrrrrrr

Groetjes Sjan

• 21 Januari 2011 - 13:09

Lia:

Jij had schrijver moeten worden. Maar wel leuk om met jullie mee te reizen zo.
    Ga zo door, ga zo door.

groetjes lia