Down Under.........18.500 KM - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Down Under.........18.500 KM - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Down Under.........18.500 KM

Door: gerardNZrene

Blijf op de hoogte en volg Gerard

17 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

We zijn hier in New Zealand aangekomen na een vrij snelle vlucht van 9,5 uur. Klink raar maar het ging snel.Bagage ophalen en naar de gevreesde douane. Blijkt dat onze eerste Nieuw Zeelander een Hollander te zijn .De Douane beambte ,waar we snel zonder problemen langs gaan . Met een busje naar het hotel , nog wat rondgelopen in Auckland , het is midden in de nacht,maar gauw slapen en inderdaad zeker 1,5 uur geslapen met wat slaappillen. Die werken dus ook niet.Nu terwijl jullie nog met de zondag bezig zijn hebben wij het ontbijt al op.Gaan de stad in om wat rond te kijken en van de zomer te genieten.

Afijn het gaat ons erg goed .
De foto's overzetten lukt nog niet erg ,maar dat komt nog wel. Hier in Auckland centrum alleen maar zakendistrict . Niet erg veel aan.

Doei van Down Under.

Rene en Gerard

• 17 Januari 2011 - 04:58

Lee Busio:

Hee mannen gezellig om te lezen,hier is het nu 550 uur in de morgen,ga over n uur naar me werk,kan wel huilen,weer maandag, voor jullie een fijne vakantie dag met veel zon en veel rij plezier, grtz Marian en Lee

• 17 Januari 2011 - 09:44

Boelie:

Mooi dat jullie goed zijn aan gekomen.
    En inderdaad, slapen in een vliegtuig blijft een probleem voor sommigen (ook met pillen op)
    Veel plezier in Auckland en gauw de motoren ophalen en genieten van de eilanden.

• 17 Januari 2011 - 16:18

Kat, Ian En Pat:

hey mannen, fijn dat de reis goed is gegaan. Hoop dat de rest ook zo voorspoedig gaat. Gerrit, op 115 gaat alles goed.

• 17 Januari 2011 - 17:57

Caren:

Genieten!!!

• 19 Januari 2011 - 18:56

Zein:

gas er op mannen , enne vooral genieten!!