Nog 2 nachtjes maar, - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes maar, - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes maar,

Door: gerardNZrene

Blijf op de hoogte en volg Gerard

13 Januari 2011 | Nederland, Geertruidenberg

De tijd gaat korten en we zijn al vrij om de tassen in te pakken. Woensdag was de laatste werkdag voor de vakantie. Ik ( Gerard) ben snot verkouden van het heerlijke Nederlandse winterweer. Bij de apotheek een paardenmiddel gehaald , dat moet helpen om niet met verstopte luchtwegen in die stalen vogel te moeten zitten.
Hakan , de verhuurder van de motoren in Auckland, mailde al om te vragen hoe laat we de motoren op komen halen in Auckland. “ You will be eager to get over here, Gerard “ mailde hij. Als het aan mij ligt ga ik vandaag al. Maar dat kan nog niet . Zaterdag morgen iets over 10:00 uur gaan we de lucht in voor een vlucht van 12,30 uur naar Singapore. Daar komen we zondagmorgen om 6:10 uur aan en vertrekken we weer om 8:50 uur naar AUCKLAND, New Zealand. Na een vlucht van 9:50 uur landen we daar om 23:40 , nog net op de zondag. Hopelijk snel naar het hotel voor een normale nachtrust. Helemaal uit je doen door de Jetlag .
Afijn je hoort ons nog wel voor we vertrekken op Schiphol.
Rene en Gerard

• 13 Januari 2011 - 19:38

Paul, Petra & Job:

Voor de zekerheid neusspray en oordruppels mee ....!
    En verder hopen dat het snel over is ... In New Zealand geen last van wateroverlast???
    Nou alvast een hele fijne vlucht en we zien jullie verhalen tegemoet ...

• 14 Januari 2011 - 12:35

Lee Busio:

nou mannen zovast een goede vlucht,en een fijne vakantie daar aan de andere kant van de bol,lees verders wel hoe het daar gaat grtz Marian en Lee

• 14 Januari 2011 - 17:38

Gerard En Fien..:

JaaaaaaaaaaH Nu gaat het eindelijk gebeuren!!!!! SPANNEND!!!!!!! Gerard: Veel beterschap!! en samen: Veeeeeel Plezier!!!!!

Knuffel van Gerard en Fienxxx

• 14 Januari 2011 - 20:00

Johan En Lidy:

Nou, broer, wij wensen jou een heel fijne en interessante vakantiereis.
    Laat je hoofd maar eens lekker leegwaaien.

• 15 Januari 2011 - 09:20

Rosa:

Goeie reis hè mannen, geniet er van.