Nog maar een paar dagen - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Nog maar een paar dagen - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar dagen

Door: gerardNZrene

Blijf op de hoogte en volg Gerard

09 Januari 2011 | Nederland, Geertruidenberg

Nog maar een paar dagen….

De tickets zijn binnen en nu nog maar een paar dingen regelen voor de reis. Naar de kapper geweest zodat het koppie lekker kort is en beter is de helm past. Motorschoenen gekocht en een verloop stekker , extra sokken en Eric Bos zou een goede tas voor op de motor voor mij hebben. Afgelopen week nog aardig wat info gekregen over Nieuw Zeeland via vrienden en bekende .Ook door vreemden die horen waar je naartoe gaat. Wat zijn al deze mensen toch enthousiast over deze paar eilandjes .Ze willen allemaal weer gelijk mee. Over mee gaan gesproken , sorry Ian maar misschien de volgende keer. De tas zit vol.
Dit moet een mooie vakantie worden. Wat Ellie deze week allemaal verteld heeft over haar trip naar NZ enkele jaren terug onthoud ik goed . Mijn nieuwe buurman is er ook enthousiast
over en zegt “ je zult er altijd naar terug willen , als je eenmaal geweest bent “.
Ik kan niet wachten , maar ik moet nog 3 dagen werken .

• 12 Januari 2011 - 18:39

Sjan:

Hele goede reis René en Gerard.
    Ik ga jullie zeker volgen.
    Doe voorzichtig en kom terug met heel veel mooie verhalen.

Knufffff Sjan

• 12 Januari 2011 - 22:09

Gerard En Fien...:

Haaaai Gerard en Rene, wij wensen jullie een hele gezellige en mooie vakantie toe!! Doe voorzichtig en kom heelhuids terug!!
    Wel veel verslagen maken want wij gaan jullie de hele weg volgen!!!
    Ook mooie foto,s erop zetten hoor!(van de omgeving) ben benieuwd......
    Rene: Maak je geen zorgen over moederke....wij letten wel een beetje op haar!
    Dikke knuffel van Gerard en Fienxx