Inpakdag voor Kalarne Zweden - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Inpakdag voor Kalarne Zweden - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Inpakdag voor Kalarne Zweden

Blijf op de hoogte en volg Gerard

16 Juni 2013 | Nederland, Geertruidenberg

De laatste uurtjes gaan in . De Moose trip naar Zweden begint morgenvroeg , erg vroeg. Om 4 uur moet ik op Schiphol staan. Eerst mijn Polo nog ergens parkeren op een plaats die ik ook al gereserveerd heb. Dan wordt ik door die parkingspot naar het vliegveld vervoerd . Inchecken bij KLM en dan weer wachten voor de vlucht. Twee uurtjes vliegen en dan in Stockholm naar het treinstation zien te komen. Moet niet te moeilijk worden toch ??? Verder verslag ga ik onderweg doen en zo snel ik de mogelijkheid heb , plaats ik deze op de site.

Wens me maar een goede reis en tot ziens.

• 16 Juni 2013 - 16:08

Tinke:

Nou...vooruit dan : goede reis !

• 16 Juni 2013 - 21:30

Fien En Gerard..:

Heeeeeey Gerard...

Hele fijne vakantie!! en Goede Reis!!! We zien je verslagen tegemoet!!!... groetjesss Gerard en Fien xxx

• 18 Juni 2013 - 11:45

Ad Mo:

Hey Gerard, een fijne vakantie !!!

En vergeet vooral niet naar die mooie Zweedse te kijken, maar donder niet van je motor!!!

Groetjes Ad