Nagenieten en voorbereidingen volgende trip..... - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Nagenieten en voorbereidingen volgende trip..... - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Nagenieten en voorbereidingen volgende trip.....

Blijf op de hoogte en volg Gerard

23 Juni 2013 | Nederland, Geertruidenberg

Hoi mensen , de foto´s zijn geplaatst . Hopelijk heb je een aardig beeld van wat ik daar in het mooie Zweden bij Nollie en Wilco uitgevreten heb . Zoals ik al zei, een mooie, zeg maar schitterende locatie voor een off-road trip. Je komt geen mens of dier tegen .De elanden zullen ons wel vanuit de bosjes hebben bespied, maar wij kwamen niet meer tegen dan wat hoefsporen. Ik ga mij weer voorbereiden op de volgende trip . Eind van het jaar ga ik naar Sri Lanka .Een van de Harskampers , Arjan , van mijn trip naar Cambodja, ga ik daar weer ontmoeten. Hij neemt ook deel aan de off-road trip door dit tropisch eiland net onder India. Ik moet nog veel sporten en op mijn lijf letten zodat ik tip-top aan de start kan komen . Ik ga er weer van genieten , dat is iets wat zeker is.

GROETEN Gerard

  • 23 Juni 2013 - 19:30

    Netta:

    Hoi Gerard ,

    Wat heb je weer een mooie reis gemaakt , leuk om jou avonturen te lezen

    Groetekes uit Nieuwendijk

  • 26 Juni 2013 - 14:05

    Lia Keijzers:

    Het was weer een mooi vakantieverhaal Gérard.
    Ik ben er door drukte een beetje laat aan begonnen maar heb in 1 keer jouw hele vakantie meegemaakt.

    Je hebt ontzettend genoten en dat is het belangrijkst.

    Groetjes en tot bij HtB

    Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Actief sinds 25 Dec. 2010
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 88730

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 19 Januari 2014

INDO CHINA MOTOR CHALLENGE 2014

15 September 2013 - 15 September 2013

De Sri Lanka Curry Trip

17 Juni 2013 - 22 Juni 2013

Zweden , The 2013 Moose Trip

12 November 2012 - 12 December 2012

Cambodja Off-road Trip

26 Oktober 2011 - 11 November 2011

Noord Thailand rondreis

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Nieuw Zeeland Motor tourrit 2011

Landen bezocht: