Avondje Siem Reap met Cuba Libre - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Avondje Siem Reap met Cuba Libre - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Avondje Siem Reap met Cuba Libre

Blijf op de hoogte en volg Gerard

28 November 2012 | Cambodja, Khett Siem Reab

Ik zit te internetten als er geklopt wordt .Joost aan de deur om te vragen waar ik blijf . Iedereen zit te lunchen en ze misten mij. Ik trap mijn berichten even door en ik ga eten.
Ze hebben bijna allemaal hun eten al op als ik binnen kom. Bestel mijn noedel soepje en wacht. Weer een lekkere kom soep waar ik van geniet . Ik ga snel wat beters aantrekken om met Jos , Arjan ( ik mag geen Adriaan meer vermelden, Jos zegt dat het oke is, doe maar hoor ) en Mark om een stukje te stappen over de markt en de straatjes.Shoppen zoals jullie dames het noemen, toch . Ze klampen je om de meter aan om dingen te kopen waar je geen zak aan heb. Ik moet een Cargo camouflagebroek hebben , een driekwart. ja geen ringetje of een andere klote ding. Na een sapje gedronken te hebben, komen we wat tegen en voor mij een goede prijs, Jos zou nog wat korting pakken , ik neem de broek. Zo die heb ik . Nu gaan we eerst eens relaxen in een goede stoel op een mooi terras. The Red Piano heet de tent en de stoelen geven de doorslag . Hier komen we de eerste uren niet meer uit. Bier en mijn eerste Cuba Libre. Van lieverlee komen de andere ook bij ons zitten en om 6 uur vertrekken we met tegenzin het luxe zitje , dit komt niet meer terug boys. Aangekomen bij het hotel merken we hoe warm de kamers zijn, Fucking Hot. De airco draait maar doet niets . Dan valt ook nog de stroom uit . Alles zwart en Arjan zegt, je zou allemaal toch een lichtje mee moeten nemen . Ja grapjas , heb ik ook , maar waar ligt dat kreng. Bij hem brand er licht. Na een tijdje vind ik mij MAGlight. Dan gaat ook weer het licht aan .

Om kwart voor 7 verzameld ieder zich in de lobby en krijg ik een bier met ijs op het glas. Heerlijk.

We vertrekken de stad in om te eten en waar stappen we binnen , De `Red Piano Bar`. Boven krijgen we , ik iedergeval heerlijk eten . Na dat eten komen we terecht in de Anghkor Wat Bar . Een hoop herrie , de hoeren lopen af en aan en we drinken een kapot glas bier. Hoe houden we dit 2 uur vol. Ik koop toch een mooi shirt van de kroeg , alleen al om de tekst. Je ziet het wel als ik thuis ben. Samen met Jos en Adri......ho Arjan vertrekken we naar een Ierse Pub waar het rustig is en we van Cubra Libre genieten . Jos gewoon aan de Bacoo´s . Nog een klein stukje lopen en dan kruipen we te bed. Zij in hun , ik in het mijne. Morgen naar Angkhor Wat , niet de kroeg , maar ik hoop dat ze daar ook wat te drinken hebben.

He´morgen gaan we echt het cultureele in . Ook dat doen we.

Doeiiiiiiiiiiiiiii.......

• 28 November 2012 - 19:34

Ank:

hallo gerard,
    via Mark (jou reisgenoot.) deze site van jou doorgestuurd gekregen om even wat belevenissen te lezen over deze prachtige reis.
    zo kunnen we een beetje meegenieten hoe den keerl uut den achterhoek het vergaat.
    Laat hem niet vergeten de schoen te zetten op 5 dec dan komt er vast nog wat in haha
    groet Ank en haar mannen uut Varsseveld