Nog eens duizend bochten....265 KM - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Nog eens duizend bochten....265 KM - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Nog eens duizend bochten....265 KM

Door: gerardNZrene

Blijf op de hoogte en volg Gerard

19 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Whakatane

Ja, beste mensen , vandaag weer duizend bochten genomen. Maar nu met mooi tot erg mooi weer. Erg vroeg vertrokken vanuit de backpacker lodge. Al het grut lag nog te slapen maar de echte bikkels zitten vroeg in het zadel. Wat een wegen , en wat een uitzichten. Zo mooi ,maar zoveel, dat je niet meer weet of je nu moet stoppen voor een foto of nog even doorrijd .Doorrijden dan maar. We komen hier ten eerste voor het touren. Biker of geen biker , that’s the Question. We zakken de #25 nog verder af tot Waihi , nemen daar de # 2 weer en komen zo in Tauranga. Wat nu . Gaan we naar Rotorua of naar die Harley tent in Whakatane? Alweer een ,Question?????. Whakatane dus maar. De gezichten en de handpalmen zijn al verbrand, Smeren had Ellie toch gezegd!!! Onderweg bij Matata nog een tosti op in een vette tent. “Aunty’s Cafe “genaamd en dan door naar een slaapplek in Whakatane. De Pacific Coast Motor Lodge is het geworden en na een Shit,Shower and Shave ,dit allemaal versturen en dan dit dorpje eens onveilig gaan maken . Hoor ons eens. Het zal wel meevallen.

Hoi, hier zijn we weer. We zijn de stad/dorp in geweest op zoek naar een bikershop en hebben hem gevonden.De naam "BAT OUT OF HELL" Geen echte dealerzaak, maar van alles wat. Harley's, Royal Enfield's ,een Triumph ,een Norton en ook een trike merk Can-Am . Mooie maar rare dingen.De sport-versie ziet er wel kicken uit. Geen foto van gemaakt natuurlijk. Kijk naar de foto van de senioren versie. Omdat we ook nog moeten eten gaan we naar de Nieuw Zeelandse Aldi voor het ontbijt van morgen en wat biertjes. Bij de Take-Away Chinees een Thaise Pepper/Knoflook maaltijd opgepikt. De vorken in de lodge hadden we al gevonden, smullen dus. Smaken doet het, maar wel wat veel. We zien de zon ondergaan en dan gaat er ook bij ons wat onder. Nog wat na genieten met een Bavje en op tijd naar bed.

Het gaat ons goed (echt wel!) en hopelijk jullie ook.

Rene en Gerard

• 19 Januari 2011 - 06:33

Sjan:

Hay mannen.
    Jah...dat is wel effe wennen ja die motoren......maar sturen doen ze als de beste.
    Wel een hele andere zit inderdaad.

Fijn dat het weer nu beter is en jullie het naar jullie zin hebben.
    Ga zo door met schrijven en foto's...ik geniet van de verhalen.
    Groetjes Sjan