Voorbereidingen Cambodja Off-Road Trip 2012 - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Cambodja Off-Road Trip 2012 - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Cambodja Off-Road Trip 2012

Door: gerardNZrene

Blijf op de hoogte en volg Gerard

14 Juli 2012 | Nederland, Geertruidenberg

Hoi Medereizigers , ik ben mij weer aan het voorbereiden voor mijn volgende trip.

Het duurt nog even, half november 2012 , maar wie op tijd begint heeft lang plezier.
De reis gaat naar Cambodja voor een off-road trip op een Enduro-motor, 20 dagen door de jungle crossen. Half juni heb ik al een off-road cursus van een dag gedaan in de omgeving van Alphen/Baarle Nassau. Een schitterende dag met veel humor en afzien. Nog dagen plezier van gehad.Nou plezier , spierpijn bedoel je.Nu veel aan het oefenen op mijn eigen XTje. Binnenkort wat andere bandjes eronder gooien , dan gaat het off-road wat beter ,en dan het Brabantse platte land ontdekken. Je weet niet hoeveel baggerweggetjes er nog zijn hier in dit mooie land.Dat heb ik wel gezien op die off-road dag.Mooi jongen.!!!!
Nieuwe cross-helm gekocht, nu nog wat waterdichte motorlaarzen , een goede bril en dan mag het voor mij gaan beginnen.Ik ben al bezig hoor ,maar het weer zit af en toe niet mee. Ik moet ook nog wat aan mijn conditie doen want dat heb je wel nodig. Daar kwam ik wel achter op de off-road cursus dag.Ik heb de tijd nog.De Mountainbike uit de schuur en trappen ja.
Afijn dan weet je dat ik weer bezig ben en ik hou jullie "up to date".

See you.......

• 02 Oktober 2012 - 14:05

Marjo Miek:

He Gerard, Al goed geoefend want het schiet al aardig op !

Gr Marjo Arts

• 02 Oktober 2012 - 19:53

Gerard:

Hoi Marjo , ik doe niets anders dan oefenen . Het weer wordt een beetje minder dus ik moet mijn tijd goed indelen.
    Maar het gaat mooi worden Marjo, dat kan ik je zeggen.

gegroet gerard