Voorbereidingen Cambodja Off-Road Trip 2012 - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Cambodja Off-Road Trip 2012 - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Cambodja Off-Road Trip 2012

Door: gerardNZrene

Blijf op de hoogte en volg Gerard

14 Juli 2012 | Nederland, Geertruidenberg

Hoi Medereizigers , ik ben mij weer aan het voorbereiden voor mijn volgende trip.

Het duurt nog even, half november 2012 , maar wie op tijd begint heeft lang plezier.
De reis gaat naar Cambodja voor een off-road trip op een Enduro-motor, 20 dagen door de jungle crossen. Half juni heb ik al een off-road cursus van een dag gedaan in de omgeving van Alphen/Baarle Nassau. Een schitterende dag met veel humor en afzien. Nog dagen plezier van gehad.Nou plezier , spierpijn bedoel je.Nu veel aan het oefenen op mijn eigen XTje. Binnenkort wat andere bandjes eronder gooien , dan gaat het off-road wat beter ,en dan het Brabantse platte land ontdekken. Je weet niet hoeveel baggerweggetjes er nog zijn hier in dit mooie land.Dat heb ik wel gezien op die off-road dag.Mooi jongen.!!!!
Nieuwe cross-helm gekocht, nu nog wat waterdichte motorlaarzen , een goede bril en dan mag het voor mij gaan beginnen.Ik ben al bezig hoor ,maar het weer zit af en toe niet mee. Ik moet ook nog wat aan mijn conditie doen want dat heb je wel nodig. Daar kwam ik wel achter op de off-road cursus dag.Ik heb de tijd nog.De Mountainbike uit de schuur en trappen ja.
Afijn dan weet je dat ik weer bezig ben en ik hou jullie "up to date".

See you.......

  • 02 Oktober 2012 - 14:05

    Marjo Miek:

    He Gerard, Al goed geoefend want het schiet al aardig op !

    Gr Marjo Arts

  • 02 Oktober 2012 - 19:53

    Gerard:

    Hoi Marjo , ik doe niets anders dan oefenen . Het weer wordt een beetje minder dus ik moet mijn tijd goed indelen.
    Maar het gaat mooi worden Marjo, dat kan ik je zeggen.

    gegroet gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geertruidenberg

Cambodja Off-road Trip

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2013

EINDVERSLAG CAMBODJA

08 December 2012

Boeddha masker en de thuis reis...

07 December 2012

Niets bijzonders op de Titanic

06 December 2012

Van Resort naar Herriebak.

06 December 2012

SUPER visje aan de kust
Gerard

Actief sinds 25 Dec. 2010
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 88802

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 19 Januari 2014

INDO CHINA MOTOR CHALLENGE 2014

15 September 2013 - 15 September 2013

De Sri Lanka Curry Trip

17 Juni 2013 - 22 Juni 2013

Zweden , The 2013 Moose Trip

12 November 2012 - 12 December 2012

Cambodja Off-road Trip

26 Oktober 2011 - 11 November 2011

Noord Thailand rondreis

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Nieuw Zeeland Motor tourrit 2011

Landen bezocht: