Grote wandeling ...... - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Grote wandeling ...... - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Grote wandeling ......

Blijf op de hoogte en volg Gerard

13 Maart 2014 | Vietnam, Sa Pá

Het ontbijt in het hotel verloopt wat rommelig. Bacon/ham and eggs , maar de eggs zijn ze vergeten. Er is een groot leeg plek op mijn bord. Even later is het toch compleet. We gaan met een gids door de regio wandelen met mooie uitzichten op rijstvelden en dorpjes. Een klein vrouwtje haalt ons op en met totaal 7 toeristen vertrekken we lopend het dorp. Tevens lopen er een stuk of 10 vrouwtjes mee die spulletjes proberen te verkopen. Allemaal in hun stamkleding. Overal zie je groepjes toeristen met hun gevolg .Zo gaan we op en neer door het dal. Het gidsje is een goed Engels sprekend vrouwtje met leuke humor. WE komen in dorpjes waar wij normaal met de motor ook doorheen komen . Nu zie je het weer van een andere kant. Rond de middag komen we in een loods waar het middageten geserveerd wordt. Al zittend aan tafel worden we overvallen door kinderen die arm bandjes proberen te verkopen. Er lopen er bij die nog pas net van de borst zijn volgens mij. Ik koop 3 van die dingen , het is moeilijk om nee te zeggen tegen zo'n treurig kijkend kind. Daarna lopen we nog wat meer totdat we opgehaald worden door een busje. Terug in het dorp zoeken we een terras op voor een Tigertje, Maar wat een herrie en een uitlaatgassen. Na 2 biertjes ga ik lekker even te bed voor wat rust en om mijn teksten bij te werken. De boys gaan naar de massage plek om een been massage. avonds eten we bij een erg goed chinees restaurant en na een biertje ga ik te bed, de rest volgt snel . Straks weer op de bike richting Laos, het wordt er hot heeft Trang gisteren nog gezegd . Ik ben al een beetje verbrand in mijn gezicht. Alles gaat goede c, mijn knie voel ik nog wel een beetje maar dat komt ook wel goed. Op naar het volgende land op mijn lijstje.

• 13 Maart 2014 - 21:07

Guus:

hey,

alles goed hier,gewoon zn gangetje.Heb net even je verhalen bij zitten lezen , fantastische verhalen!!
    blijf schrijven.
    Zo te lezen ervaar je het echte Vietnam.
    Geniet ervan en op naar Laos....

gegroet,Guus