Hanoi , VietNam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Hanoi , VietNam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Hanoi , VietNam

Blijf op de hoogte en volg Gerard

05 Maart 2014 | Vietnam, Hanoi

Hoi thuisblijvers , we zijn geland en ingecheckt in Hanoi. Het eerste heerlijke eten hebben we ook al weer op , gewoon hier in de straat bij het Aroura Hotel. Eerste shirtje heb ik ook al weer binnen. De reis was weer snel,beetje krap/krom gezetten omdat Paul van Travel2Explore de plaatsbezetting niet goed had geregeld maar ik had niemand voor mij.Eten was niet echt lekker maar ik heb heel het bordje leeg gegeten. Het is hier weer een mierenhoop en je moet de verkopers van je afslaan. Het ziet er allemaal lOosters uit hier maar toch weer net iets anders dan in een ander Oosters land. Trang , onze reisleider heeft al van alles uitgelegd over de komende dagen. Over ons gesproken , de groep is niet groot maar 5 personen waarvan 1 vrouw. Ik moet ze allemaal nog wat leren kennen, maar dat komt de komende dagen wel . Na de uitleg hebben we dus gegeten aan zo'n tafeltje van 30 cm hoog. De kleermakers zit is niet aan mij besteed , dus met veel geploeter heb ik met stokjes toch heerlijk gegeten. Het stelletje is na de dis naar de kamer vertrokken en ik ben met Bart en Eugene een biertje gaan drinken. 2 grote volle flessen en 2 uur later wil ik toch naar bed. Het is een lange dag geweest en het tweepersoons bed vraag of ik te bed kom. Ja ja , eerst dit nog even doorsturen en dan gaan de ogen dicht. Morgen begint het slagveld weer. Ik heb er zin in , maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen.

  • 05 Maart 2014 - 18:39

    Jeanette:

    Heel veel plezier Gerard !!!XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Actief sinds 25 Dec. 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 88720

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 19 Januari 2014

INDO CHINA MOTOR CHALLENGE 2014

15 September 2013 - 15 September 2013

De Sri Lanka Curry Trip

17 Juni 2013 - 22 Juni 2013

Zweden , The 2013 Moose Trip

12 November 2012 - 12 December 2012

Cambodja Off-road Trip

26 Oktober 2011 - 11 November 2011

Noord Thailand rondreis

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Nieuw Zeeland Motor tourrit 2011

Landen bezocht: