Kan niet wachten , we mogen bijna weer. - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Kan niet wachten , we mogen bijna weer. - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Kan niet wachten , we mogen bijna weer.

Blijf op de hoogte en volg Gerard

18 Februari 2014 | Nederland, Geertruidenberg

Nog enkele dagen werken en dan is het weer zo ver, ik mag er weer op uit, de wijde wereld in . Op dit moment beetje snotverkouden, was dat de laatste keer ook niet toen ik naar Sri Lanka moest. Het is de spanning denk. Maar ik mag wel zeggen dat ik er weer verdomd veel zin in heb. De bank in de woonkamer ligt weer vol met spullen die ik denk dat ik allemaal mee moet nemen. Man , weet jij dat je deze reis alles zelf mee moet slepen , dus geen volgwagen die met jouw ondergoed rondrijd...Alles achter op dat kleine motortje. ...Ja, ik begin al een beetje met mijn eigen te lullen. Ik ben er echt aan toe. Nou alles is geregeld . Prikken hoef ik deze keer niet , ik zit nog vol van de laatste keer . Misschien nog een pilletje tegen de malaria , maar dat zie ik vrijdag . Ik hoop dat het allemaal gaat lukken met de verhaaltjes en misschien wat foto's . Maar het wordt wel weer een verre uithoek boven in Vietnam en Laos. Heb ik er WIFI , ik weet het nog niet?? Ik ga mijn best weer doen voor jullie.

  • 19 Februari 2014 - 17:23

    Fien En Gerard..:

    Wens je alvast weer een Keileuke, Gezellige en Mooie vakantie toe!!! Geniet ervan......en we volgen je weer.... dan genieten wij er ook weer van!!!
    Groetjesssss Gerard en Fien xx

  • 19 Februari 2014 - 20:11

    Jeanette:

    heel veel plezier Gerard, en wij heel veel lees plezier hier in nederland !!!
    groetjes Jeanette X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Actief sinds 25 Dec. 2010
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 88534

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 19 Januari 2014

INDO CHINA MOTOR CHALLENGE 2014

15 September 2013 - 15 September 2013

De Sri Lanka Curry Trip

17 Juni 2013 - 22 Juni 2013

Zweden , The 2013 Moose Trip

12 November 2012 - 12 December 2012

Cambodja Off-road Trip

26 Oktober 2011 - 11 November 2011

Noord Thailand rondreis

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Nieuw Zeeland Motor tourrit 2011

Landen bezocht: