Good morning Vietnam !!!!!!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu Good morning Vietnam !!!!!!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

Good morning Vietnam !!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Gerard

05 Maart 2014 | Vietnam, Hanoi

Na een kort nachtje ,erg vroeg wakker ,zoals ik ook wel verwacht had. Wel heerlijk slaap temperatuurtje. Het is hier net 20 graden en als je weet dat je in de stad zit ,ook erg rustig. Voordat ik er uit ga ,het is half 5 , wil ik je eerst melden dat ik multi miljoenair ben geworden in een paar minuten. 9.8 miljoen Dong heb ik in de portemonnee.Ik kan alles kopen wat ik wil , dat proberen ze hier ook de gehele tijd .Het is allemaal niet zoveel waard. Achtentwintig duizend Dong is 1 Euro.Tel maar uit. Het geld vliegt er uit,maar geld moet rollen toch. Heerlijk verse bankbiljetten voor 100 duizend netjes op een rij in een te kleine portemonnee . Terwijl ik dit typ overzie ik mijn 2 persoons slaapkamertje , ho ruim genoeg hoor , en zie al mijn spullen die ik dadelijk in 2 zijtassen moet proppen en in de duffelbag die daar weer op vastgebonden moet worden. Dit moet lukken. De rugzak met de camelbag erin verwerkt heb ik al ver klaar. Liter fles water staat ook al gereed om in de camelbag gegoten te worden.Ik heb gisteren ook al een XR Hondatje gezien waar ik hopelijk op ga rijden ,lekker hoog fietsje . De rest van de groep dacht dat we op een Minsk gingen rijden. Nou Paul D. heeft mij anders beloofd. Kijken wat daar van uitkomt. Begin al weer wat zin in eten te krijgen maar het is nog geen 5 uur. Sneetje brood met beleg uit Nederland ligt nog op het nachtkastje, dat eerst maar eens verorberen . Daarna begin ik alvast te pakken. Waar is het open raam zodat ik dadelijk als het licht wordt kan roepen " GOOD MORNING VIETNAM"

  • 05 Maart 2014 - 23:58

    Sjan:

    Hahahaa.....ik hoor het je roepen :)
    Veel fun daar en hoop een mooie en veilige rit!

    Gr. Sjan

  • 06 Maart 2014 - 15:11

    Jeanette:

    Moge multi miljoenair, wij heel veel lees plezier en jij heel veel rijplezier !!
    groetjes vanuit een zonnige nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Actief sinds 25 Dec. 2010
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 88518

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 19 Januari 2014

INDO CHINA MOTOR CHALLENGE 2014

15 September 2013 - 15 September 2013

De Sri Lanka Curry Trip

17 Juni 2013 - 22 Juni 2013

Zweden , The 2013 Moose Trip

12 November 2012 - 12 December 2012

Cambodja Off-road Trip

26 Oktober 2011 - 11 November 2011

Noord Thailand rondreis

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Nieuw Zeeland Motor tourrit 2011

Landen bezocht: