De laatste dag voor vertrek. - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu De laatste dag voor vertrek. - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Gerard Verschuren - WaarBenJij.nu

De laatste dag voor vertrek.

Blijf op de hoogte en volg Gerard

03 Maart 2014 | Nederland, Geertruidenberg

Carnaval is bijna uit mijn lijf. De optocht van Raamsdonk en het biertje bij Het Vermaak heeft mijn behoefte aan Dun Vasteavond bevredigt . Nu gaan we voor het echte werk . Vandaag moeten de laatste loodjes van mijn voorbereidingen voor mijn trip naar Vietnam/Laos afgewerkt worden. Ik weet nog steeds niet goed hoe ik het met mijn helm ga doen. Opzetten in het vliegtuig zal niet getolereerd worden denk ik zo. Afijn ik kom er wel uit. Ik heb de dagenindeling nog eens bekeken , maar veel rustdagen en dus wasdagen gaan we niet krijgen. Maar 22 onderbroeken vind ik nou ook nogal wat om mee te nemen. En 22 paar kousen . Ik begrijp dat ik 20 a 22 kilo aan spullen mee mag nemen, en 8 kilo aan handbagage. Dat is incl. crosslaarzen, helm, motorbroek, motorjas, laptop, camera, hoe ga ik dat doen . Daar ondergoed kopen zal geen optie zijn denk ik zo .Ik ga vandaag nog eens lekker zitten puzzelen met mijn spullen die mee moeten .Voor de carnavalgangers ,geniet nog een paar dagen en doe geen dingen die ik ook niet zou doen.

Doeiiiii......

  • 03 Maart 2014 - 09:02

    Sjan:

    Goeie reis alvast en puzzel ze nog maar even.
    Misschien onderbroekske keer omdraaien of zo hahahaa, maar je hebt al meer gereisd dus je komt er vast wel uit ;)
    Goeie vlucht!!!
    En ik lees weer mee, hoop dat je voldoende internet hebt daar.

    Groetjes Sjan

  • 04 Maart 2014 - 07:12

    Caren:

    Het schijnt dat je een onderbroek wel vaker dan één keer aankan, max 4x. Maar dan kan je iig niet meer achter de vrouwen aan (is dat ook mooi geregeld). Geniet ervan wereldreiziger!

  • 04 Maart 2014 - 07:36

    Gerard:

    Fijn dat jullie meedenken met mijn onderbroek probleem , maar dat mijn nichtje mijn date vermogen wil beperken , dat gaat mij toch te ver. Ik probeer wel hier en daar een wasje te doen en dan hang ik het maar achter aan mijn motor . Droog het toch ook.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Actief sinds 25 Dec. 2010
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 88526

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 19 Januari 2014

INDO CHINA MOTOR CHALLENGE 2014

15 September 2013 - 15 September 2013

De Sri Lanka Curry Trip

17 Juni 2013 - 22 Juni 2013

Zweden , The 2013 Moose Trip

12 November 2012 - 12 December 2012

Cambodja Off-road Trip

26 Oktober 2011 - 11 November 2011

Noord Thailand rondreis

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Nieuw Zeeland Motor tourrit 2011

Landen bezocht: